چرا باید لبخند بزنیم

چرا باید لبخند بزنیم

در این نوشته می خوانید :

لبخند

لبخند زدن برای خیلی‌ها سخت است، این افراد معمولا همان‌هایی هستند که همیشه از عکس‌های خود ناراضی‌اند.

اما عده‌ای هم هستند که دلیلی برای «لبخند نزدن» نمی‌بینند؛ جوانی، سلامتی، خانواده و دوستان و خیلی چیزهای دیگر می‌توانند دلایل کوچک و بزرگی برای شاد بودن و بیشتر لبخند زدن باشند.

لبخند زدن، فورا روحیه را تقویت می‌کند و انگیزه بخش است. امتحان کنید! همین الان اگر در راه پله‌ها همسایه‌تان را دیدید با لبخند به او سلام کنید، قول می‌دهم نسبت به قبل از آن، حداقل ۲۰ درصد حال بهتری پیدا خواهید کرد. در این مطلب برای‌تان ۱۰ دلیل علمی می‌آوریم که چرا باید بیشتر لبخند بزنید.

به گزارش برترین ها، لبخند زدن برای خیلی‌ها سخت است، این افراد معمولا همان‌هایی هستند که همیشه از عکس‌های خود ناراضی‌اند. اما عده‌ای هم هستند که دلیلی برای «لبخند نزدن» نمی‌بینند؛ جوانی، سلامتی، خانواده و دوستان و خیلی چیزهای دیگر می‌توانند دلایل کوچک و بزرگی برای شاد بودن و بیشتر لبخند زدن باشند.

همه‌ی ما اوقاتی را داریم که انگار هیچ چیزی حال‌مان را خوب نمی‌کند و به نظر می‌رسد اوضاع هرگز روبراه نخواهد شد، در چنین شرایطی لبخند زدن، محال‌ترین کار ممکن به نظر می‌رسد، اما اگر جزو آنهایی هستید که معمولا چنین اوقاتی را تجربه می‌کنید و لبخند زدن برای‌تان از هر چیزی سخت‌تر است، باید بدانید لبخند زدن خیلی بیشتر از آنکه فکرش را بکنید برای‌تان مفید است، حتی در شرایط دشوار. شاید کلیشه‌ شده باشد، اما هر چه بیشتر لبخند بزنید، احساس شادی بیشتری خواهید کرد.

لبخند زدن، فورا روحیه را تقویت می‌کند و انگیزه بخش است. امتحان کنید!

 

لبخند زدن شما را شادتر می‌کند

همین الان به پهنای صورت‌تان یک لبخند بزنید، شما می‌توانید! باور کنید لازم نیست کار دیگری انجام بدهید، فقط لبخند بزنید. شادتر نشده‌اید؟ ببینید، امکان ندارد شما لبخند بزنید اما احساس شادی نکنید، یعنی از لحاظ علمی امکان ندارد. حالت صورت شما، احساسات‌تان را تحت تاثیر مستقیم قرار می‌دهد. اگر مدام با اخم این طرف و آن طرف بروید، احساس منفی خواهید داشت

…. اما اگر با لبخند باشید، احساس شادی خواهید کرد، به همین سادگی!

 

رهبران خوب، لبخند می‌زنند

این طبیعی است که برای رهبر یا رئیسی که لبخند می‌زند بهتر کار می‌کنیم تا برای رئیسی که عبوس است و پرخاش می‌کند. همه‌ی رهبران افراد سخت گیر و جدی هستند که می‌دانند چه زمانی باید بیشتر سخت گیری کنند، اما رهبران خوب آنهایی هستند که قدرت و ارزش لبخند زدن را می‌دانند. این رهبران با لبخند خود روی کارمندان تاثیر می‌گذارند و به آنها انگیزه می‌دهن