ارتودنسی اقساطی در کرج

ارتودنسی اقساطی در کرج

در این نوشته می خوانید :

ارتودنسی اقساطی در کرج دغدغه بسیاری از کسانی است که این روزها با توجه به هزینه های درمان ارتودنسی تمایل به درمان دندان های خود دارند.

همه ما به دنبال زیبایی هستیم که علاوه بر اینکه زیبا باشیم سالم هم باشد و به ما ضرری نرساند ،یکی از مواردی که خیلی روی زیبایی ما تاثیر گذار است دندان ها ی منظم و سالم ما هستند که همچون سرمایه گذاری می ماند.

قیمت و نحوه پرداخت هزینه ها

قیمت ارتودنسی در نگاه اول شاید زیاد به نظر برسه ولی با توجه به اینکه بصورت اقساطی میتوان ان را پرداخت کرد همگان از عهده ان بر میایند ،و به راحتی می توان زیبایی را به خودمان هدیه کنیم.

 

 

چگونگی ارتودنسی اقساطی

درباره با اینکه هزینه ارتودنسی در کرج چقدر است در مقاله های قبلی به تفکیک به توضیح ان پرداختیم و موارد تعیین کننده را شرح دادیم
پس از انکه هزینه ارتودنسی درجلسه مشاوره (مشاوره رایگان) مشخص شد اقساط می شود که بستگی به نوع درمان و شرایط شما می تواند متغیر باشد. معمولا ارتودنسی اقساطی طوری تنظیم می شوند که بیمار نصف یا یک سوم هزینه را در ابتدا پرداخت نماید. به خصوص در سیستم دیمون که هزینه مواد مصرفی بالاتر است و یا درمان های متحرک که هزینه کلی کمتر است. اما گاهی هم می توان کا هزینه را به صورت اقساط برابر پرداخت کرد. در این مورد می توانید سوالات خود با ازپذیرش کلینیک تخصصی ارتودنسی مطرح نمایید و یا از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید

 

نحوه پرداخت ارتودنسی اقساطی

معمولا ارتودنسی اقساطی به شکلی انجام می شود که پرداخت قیمت ارتودنسی قبل از پایان درمان به پایان برسد. دلیل این نوع قسط بندی این است که اگر درمان زودتر به اتمام رسید بیمار در پایان درمان دچار مشکل پرداختی نباشد وهمچنین مجبور به پرداخت یک جای باقیمانده نباشد.

 

ارتودنسی اقساطی در کرج

ارتودنسی اقساطی یا نقدی

جدا از بحث ارتودنسی اقساطی ،این سوال در ذهنمان پیش میاد که امکان داره به صورت نقد هم پرداخت کرد ؟
بله ،این کار ممکن است برای شما هم راحت تر باشد البته توجه کنید که درصورت پرداخت نقدی ممکن است دکتر تان تسهیلاتی هم برای شما در نظر بگیرد.
اگر امکان پرداخت نقد را دارید حتما در ابتدا با مسئول پذیرش کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر حمید قاسمی اطلاع د دهید تا از تسهیلات مرتبط مطلع کنند
البته در نظر داشته باشید که پرداخت نقد به این معنی نیست که هزینه شما افزایش نخواهد یافت! اگر هزینه های مازاد ( مانند کندن مکرر براکت ها و …) داشته باشید ممکن است مجبور شوید باز هم هزینه پرداخت نمایید . که این مورد ممکن است در حین درمان پیش نیاید .