لبخند جذابتان می کند

لبخند جذابتان می کند

در این نوشته می خوانید :

لبخند نخستین درمان همه بیماری ها است ،درمانی که هیچ هزینه مالی ندارد و کاملا رایگان است.

می توان گفت برای رهایی از بیماری های روحی تنها تجویز پزشکان است ،لبخند علاوه بر درمان بیماری ،یکی از گزینه های زیبایی صورت هم میتواند باشد وهمچنین  بیشترین تاثیر را روی افراد میگذارد لبخند جزیی جدا نشدنی از صورت است که برای ارتباط بسیار مهم  می باشد همه ما به سمت افرادیکه لبخند می زنند کشیده می شویم واین غیر قابل انکار می باشد ،لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می کند.

لبخند زدن در برابر کسی که لبخند دارد یک واکنش کاملاً ناخودآگاه است

گاهی انقدر در زندگی و مشکلاتش غرق میشوم و خودمونو گم میکنیم که کمتر تمایل به لبخند زدن داریم

گاهی هم برای مغرور نشان دادن خود و جلوگیری از بیان احساسات  از لبخند زدن امتناع میکنند، یکی از مهمترین دلایلی باعث تاثیر بالای لبخند زدن بر افراد است احساسی است که بعد از لبخند زدن به دیگران منتقل میکنید مهربانی و آرامش و احساس رضایت و تحسین است که به دیگران منتقل می شود .

آیا زمانی را که فردی به شما لبخند زده به یاد می آورید؟

در آن موقع چه احساسی به شما دست داده بود؟

با لبخند زدن هورمون های بسیاری در بدن آزاد می شود این هورمون ها  باعث ایجاد ارامش در تمامی ارگان های بدن می شوند و فرد را خوشحالتر می کند.روحیه ای که برای ادامه زندگی به آن نیاز داریم به خوبی می دانید که یک لبخند گرم، چه سلاح نیرمندی است. مردم زمانی می خندند که از چیزی خوششان بیاید، و یا احساس خوبی نسبت به چیزی داشته باشند. بنابراین می توانیم با یک لبخند کارهای بسیار زیادی را انجام دهیم و دیگران را به راحتی خوشحال کنیم.

تاثیری که لبخند بر زیبایی و جذابیت افراد می گذارد همانند هیچ نیرو و عامل دیگری نیست و بی دلیل نیست که لبخند در تمام دنیا عامل تاثیر گذار بر زندگی و بیشتر از آن بر جذابیت افراد می گذارد

هر انچه به دنبال آن هستین در پیرو لبخند زیبا و تاثیر گذار به دست خواهید آورد