متخصص ارتودنسی خوب کیست؟

متخصص ارتودنسي در كرج

در این نوشته می خوانید :

متخصص ارتودنسی خوب چه کسی است؟ بهترین متخصص ارتودنسی کیست؟  این سوالی است که بسیاری از بیماران در ابتدا از خود و آشنایانشان به جهت انمتخاب یک متخصص ارتودنسی سوال می کنند، باید توجه داشت که فاکتور نخست در انتخاب پزشک مناسب برای انجام درمان ارتودنسی دارا بودن تخصص ارتودنسی(متخصص ارتودنسی) است. متاسفانه اخیرا موارد بسیاری دیده شده که درمان توسط دندان‌پزشکان عمومی فاقد تخصص صورت گرفته و صدمات و خسارات جبران ناپذیری به سیستم دندانی و فکی بیمار وارد شده است لذا همانند هر درمان تخصصی دیگری که می‌بایست توسط متخصص ذی‌صلاح مربوطه انجام گیرد، درمان ارتودنسی نیز می‌بایست توسط متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) مربوطه انجام شود.

متخصص ارتودنسی در کرج

متخصص ارتودنسی خوب

نکته دیگر کمک کننده بررسی سوابق کاری و تحصیلی پزشک می باشد که به طرق مختلف همچون مطالعه سایت یا بروشور، تحقیق از بیماران، پرسش از همکاران دندانپزشک و غیره در دسترس قرار دارند. عامل کمک کننده دیگر مشاهده نتیجه کار بیماران درمان شده توسط آن پزشک می‌باشد که البته بهتر است چندین مورد را بررسی نموده و در صورت امکان از بیماران مذکور در مورد رضایت‌شان از نتیجه درمان، پرسش شود.
هم‌چنین می‌توانید تصاویر قبل و بعد از درمان بیماران را از پزشک مربوطه جهت مشاهده درخواست نمایید و یا آن‌ها را در سایت پزشک مشاهده نمایید.